Sunday 19 June 2011

..................................... story begin....

dulu aku ada kepak yang sangat cantik........ dengan kepak itu aku terbang tinggi....... merantau........ dan mencari erti hidup........ aku menjaganya dengan baik... akan tetapi suatu hari kepak yang aku syg ini lebur..... hancur bederai...... air mata ku mengalir tidak berhenti.... aku cuba untuk bangun semula untuk terbang seperti dahulu..... aku cuba dan terus mencuba...... akhir nya datang lah sang puteri yang tidak ku duga......
dia menhulurkan tangan nya yang lemah itu untuk menbantu ku..... aku menyahut bantuan itu dengan rasa segan...... aku bangkit dan berjanji pada diri ku aku akan terus berusaha untuk maju...... dan melindungi puteri ini dengan segala apa yang aku ada....... kerana dia lah yang menyedar kan aku bahawa tiada apa yang mustahil untuk dilakukan....... Tuhan!!!! lindungilah dia jika aku tiada lagi didunia ini.........

1 comment:

  1. aQ xpasan pom ka ad kepak slame ney...hehehe..gwau jep..erm nice story..pandai ka karang ek..:-)

    ReplyDelete